بانک مقالات و پایان نامه ها

نقد و بررسی متون پایان نامه ها به صورت تخصصی

بانک مقالات و پایان نامه ها

نقد و بررسی متون پایان نامه ها به صورت تخصصی

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

دانلود متن کامل با فرمت ورد پایان نامه های کارشناسی ارشد خرید و فروش و معاوضه پایان نامه آرشیو پایان نامه مجموعه کامل پایان نامه دسترسی متن کامل پایان نامه های ایران داک (گنج)رشته حسابداری مدیریت دولتی بازرگانی مالی منابع انسانی زنجیره تامین حقوق جزا جرم شناسی بین الملل خصوصی عمومی برق قدرت الکترونیک مخابرات کنترل عمران خاک سازه زلزله مکانیک سیالات حرارت کامپیوتر ادبیات تاریخ روانشناسی علوم تربیتی فقه الهیات فلسفه ادیان دانشگاه آزاد صنایع جغرافیا رشته زبان علوم اجتماعی و جامعه شناسی علوم سیاسی فناوری اطلاعات معدن مواد نساجی هنر هوافضا مقاله isi فناوری اطلاعات علوم ارتباطات معماری و شهرسازی برنامه ریزی شهری مدیریت آموزشی شیمی فیزیک ریاضی زیست شناسی کشاورزی تربیت بدنی بازاریابی گرافیک پژوهش هنر تبدیل انرژی مشاوره ساخت و تولید صنایع غذایی رایگان پروژه تحقیق پژوهش مقاله پلیمر سمینار

بایگانی
آخرین مطالب

پایان نامه با موضوع نقش بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری درشعب بانک ملت استان


  عنوان کامل پایان نامه :  بررسی نقش بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری درشعب بانک ملت استان خوزستان قسمتی از متن پایان نامه : مقدمه بازاریابی داخلی یک تلاش برنامه ریزی شده می­باشد که رویکردی شبه بازاریابی در جهت غلبه بر مقاومت سازمانی برای ایجاد تغییر و توسعه و برانگیختن کارمندان، ایجاد هماهنگی بین وظیفه­ای … ادامه خواندن پایان نامه با موضوع نقش بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری درشعب بانک ملت استان



www.jahandoc.com

رشته مدیریت حسابداری حقوق اقتصاد روانشناسی برق عمران صنایع کامپیوتر مواد شیمی پلیمرو ..


بازاریابی داخلی یک تلاش برنامه ریزی شده می­باشد که رویکردی شبه بازاریابی در جهت غلبه بر مقاومت سازمانی برای ایجاد تغییر و توسعه و برانگیختن کارمندان، ایجاد هماهنگی بین وظیفه­ای و یکپارچه کردن کارکنان به سوی کاربرد موثر و اثربخش استراتژی­های وظیفه­ای و سازمانی دارد. به عبارت دیگر در این دیدگاه ایجاد رضایتمندی در مشتریان از طریق فرآیند ایجاد انگیزه و تفکر مشتری مدار در کارکنان صورت می­پذیرد. بطور کلی بازاریابی داخلی به افراد درون مرزهای سازمان و ایجاد رضایتمندی و انگیزش در آن­ها می­پردازد (رفیق و احمد، 2000، ص450-453). با وجود گسترش مفهوم بازاریابی داخلی در ادبیات بازاریابی، عملاً استفاده کمی از آن شده است. مباحثی که در زمینه بازاریابی داخلی انجام پذیرفت بیانگر این واقعیت بودند که این شاخه از بازاریابی نیازمند تحقیقات گسترده و وسیع­تری است. این شاخه از علم بازاریابی تا حدود زیادی متاثر از مدیریت کیفیت و بازاریابی خدمات است که بر اهمیت و ضرورت ایجاد کیفیت در کل فرایند ارائه خدمات تاکید دارد. این حیطه از علم بازاریابی به بحث پیرامون رابطه مشتریان و عرضه­کنندگان داخلی سازمان در ایجاد ارزش برای مشتریان خارجی می­پردازد، که این امر می­تواند به صورت یک زنجیره ارزش و ابزاری برای توسعه کیفیت محصولات و خدمات و تعاملات بین سازمانی و برون سازمانی در سازمان ظاهر گردد. بنابراین، هدف بازاریابی داخلی ایجاد اطمینان از رضایتمندی بین کارکنان سازمان و توسعه کیفیت محصولات و خدمات به منظور دستیابی به رضایت مشتریان خارجی سازمان است، که این امر به صورت فرایندی از مشتریان داخلی به سمت مشتریان خارجی سازمان جریان دارد. مطالعات انجام گرفته در این زمینه بیانگر ارتباط مثبت بین رضایت شغلی مشتریان داخلی سازمان (کارکنان) و رضایت مشتریان خارجی آن است (بری[1]،1981، ص 9-33).  باتوجه به تغییر و تحولات گسترده در زمینه­های مختلف کسب و کار، نیاز سازمان­ها به افزایش سطح کیفی محصولات و خدماتشان افزایش یافته است. بنابراین در این راستا سازمان­ها نیازمند توسعه توانمندی­های سازمانی در جهت ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا هستند. کارکنان به عنوان مشتریان داخلی سازمان نقش اساسی را برعهده دارند. بنابراین جذب توسعه، انگیزش و ارتقای کمی و کیفی توانایی­ها ارزش آفرینی، بهبود مستمر ارائه خدمات به آن­ها و بالابردن سطح کیفیت کار به عنوان یک محصول و مشارکت آن­ها در انجام فرایندها به کمک مدیریت، سازمان را در جهت ارائه سطح بالای کیفیت محصولات و خدمات رهنمون می­سازد که درنتیجه افزایش سطح رضایتمندی در میان مشتریان خارجی سازمان را به همراه خواهد داشت (بارتل[2]، 2004، ص 57). امروزه موسسات مالی و خدماتی نقش مهمی در ساختار اقتصادی هر کشور برعهده دارند آنچه که بیشتر ازهمه در ارتباطات پیشرفته مورد توجه قرارگرفته است عامل کیفیت خدمات می باشد. از یک سو بانک­ها در تلاش می­باشند که با ارائه خدمات مطلوبتر به مشتریان، از جایگاه و موقعیتی برتر در بازار رقابت برخوردار گردند و از سوی دیگر کیفیت خدمات مطلوب موجب افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتری، اشتیاق بیشتر در معرفی سازمان به دیگران، کاهش شکایت و افزایش نرخ حفظ مشتری می گردد (کاراتپ[3]، 2005، ص 373-383 ). یکی مهمترین عوامل در ارائه خدمات مطلوب به مشتری ایجاد تفکر مشتری مدار در کارمندان می­باشد، رفتار مشتری مدارانه کارکنان خط مقدم یک از مباحث مهم در سازمان­های خدماتی می­باشد که دارای منافع بلندمدت برای سازمان می­باشد. در سال­های اخیر تعداد زیادی از شرکت­ها و سازمان­ها به دنبال راهکارهای کلیدی برای خلق و غنی­سازی گرایشات مشتری گرایانه در کارمندان بوده­اند. یکی از این راهکارها بازاریابی داخلی   می­باشد. امروزه با مطرح شدن دو ایده و مفهوم بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات ، اهمیت و نقش تعیین کننده مشتریان درونی سازمان­ها (کارکنان) در تحقق کیفیت خدمات بیش از پیش روشن تر شده است (لیائو[4]، 2009). دراین پژوهش بازاریابی داخلی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تاثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر رضایت مشتریان در شعب بانک ملت استان خوزستان مورد سنجش قرار می­گیرد.

 

 

4 اهداف تحقیق

هدف اصلی:

آن­ها.

 1-5 سوالات تحقیق

 

پایان نامه

  • مدیر سایت پایان نامه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی