بانک مقالات و پایان نامه ها

نقد و بررسی متون پایان نامه ها به صورت تخصصی

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

تاثیر عوامل رضایت¬مندی مشتریان در شعب بانک ملت و نحوه سنجش و اندازه گیری-پایان نامه مدیریت


  عنوان کامل پایان نامه :  بررسی نقش بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری درشعب بانک ملت استان خوزستان قسمتی از متن پایان نامه : 2-2-1-4 جنبه های بازاریابی داخلی دو جنبه کلیدی در بازاریابی داخلی وجود دارد: هر فرد که در سازمان کار می­کند هم ارائه کننده خدمات است و هم مشتری. در این مرحله … ادامه خواندن تاثیر عوامل رضایت¬مندی مشتریان در شعب بانک ملت و نحوه سنجش و اندازه گیری-پایان نامه مدیریت



www.jahandoc.com

رشته مدیریت حسابداری حقوق اقتصاد روانشناسی برق عمران صنایع کامپیوتر مواد شیمی پلیمرو ..


هر فرد که در سازمان کار می­کند هم ارائه کننده خدمات است و هم مشتری. در این مرحله بازاریابی داخلی درگیر این مسئله است که آیا کارمندان درک درستی از ماهیت این دو وظیفه دارند یا نه؟ این مفهوم بازاریابی داخلی این موضوع رادر برمی­گیرد که کارمندان یک سازمان اولین بازار یک شرکت را تشکیل می­دهند. هدف اصلی بازاریابی داخلی بدست آوردن انگیزه مناسب، دقت در حفظ و نگهداری مشتری در همه سطوح است. اندیشه­ای که در ماوراء آن  این مفهوم بازاریابی داخلی نهفته است، این است که کارمندان به عنوان مشتریان داخلی در نظر گرفته می­شوند و کار آن­ها به عنوان محصولات داخلی محاسبه می­شود. شغل­ها می­بایستی جذاب، توسعه­یافته و محرک افراد باشند که به طور رضایت بخش نیازها و خواسته­های مشتریان داخلی را فراهم آورد. همه کارکنان می­بایست در راستای دیدگاه، استراتژی و اهداف شرکت تلاش نمایند. اندیشه و تفکر نهایی در بازاریابی داخلی در این نهفته است که همه کارکنان نماینده خوب شرکت بوده و بطور موفقیت آمیزی همه تعاملات را در مورد مشتری مدنظر دارند. تصور همکاری یک شرکت از هر کارمند شروع و از دیدگاه­های او نشأت می­گیرد. بعضی وقت­ها، شرکت ممکن است یک ایده درستی درباره شناخت همکاری و نگاه به خارج از محیط برای تثبیت یا تغییر تـصور به وسیـله یک هویـت قوی داشتـه باشد اما این تصـور از کارکنان شروع می­شود. بازاریابی داخلی مفهومی است که در طی دهه­های قبل پدیدار شده است و امروزه یک پیش­نیازی برای بازاریابی خارجی محسوب می شود. معقول به نظر نمی­رسد که فرض کنیم فرهنگ یک کشور ممکن است تأثیر قوی بر روی روش­های بازاریابی داخلی داشته باشد و آن را تقویت سازد. دو مرکز الگوهای فرهنگی یک سیستم متمرکز عمومی قابل انتقال از ارزش­ها وجود دارد که عملکرد وسیعی در برابر دیگر کوشش­ها دارد که در نتیجه سیستم ارزش سازمانی، سیستم ارزش ملی را و بالعکس گسترش فرهنگ داخلی شرکت، سیستم ارزش پذیرفته شده را تحت تأثیر قرار می­دهد. کارمندان در کشورهای مختلف تحت تأثیر فرهنگ کشور خود هستند و ممکن است ارتباطات داخلی، ترکیبات، معاملات و مذاکرات را تحت تأثیر قرار دهد. بطور مشخص، ترویج حس همکاری از نظر داخلی به تنهایی کافی نیست، و همچنین بدون پشتیبانی و حمایت مؤثر، تمام ادارات یک سازمان از آن جهت که بازاریابی داخلی فقط یک پشتیبانی سطحی و اجمالی را برای موقعیت داخلی شرکت فراهم خواهد ساخت میسر نخواهد شد. مدیریت کیفیت داخلی به وسیله تکنولوژی، ساختار سازمانی، سیستم­ها، اهداف و ارزش­های داخلی کنترل و هدایت می­شوند. شرکت­ها ممکن است در میزان و پیچیدگی عملیات داخلی خود تفاوت داشته باشند. همانگونه که ساختارها متفاوت هستند، استراتژی­ها نیز متفاوت و متنوع خواهند بود.  کیفیتی که توسط مشتریان تعیین می­شود بیشتر متفاوت بنظر می­رسد و این امر برای شرکت مهم خواهد بود که چه استراتژی را برای خود برگزیند. در طی دهه­های گذشته قرن بیستم واژه بازاریابی داخلی در شرکت­های زیادی برای بیان کاربردهای آن در میان سازمان مطرح شده است. همه  تئوری­ها در بازاریابی داخلی بطور عمومی بر این نکته تأکید دارند که مشتری در درون سازمان قرار دارد. کانون تمرکز بازاریابی داخلی، کارکنان می باشد، بازاریابی داخلی انگیزش، روح مشارکت، اطلاعات داخلی و آموزش کارمندان را در بر می­گیرد. بازاریابی داخلی به عنوان یک ابزار مدیریتی شناخته می­شود. ایده اصلی این است که کل پرسنل شرکت تفکر بازار محور را پذیرفته، با آن سازگار شده و آن­ را بکار گیرند. بخصوص زمانی که با مشتریان مواجه می­شوند. بنابراین ممکن است یکی ازسیاست­های شرکت در تأمین نیروی انسانی این باشد که کارکنانی را به استخدام درآورد که راحت­تر بتوانند خود را با بازاریابی داخلی تطبیق نمایند. مفهوم «مشتری داخلی» یک ایده مهم روابط کاری بین کارکنان و مدیران را در بر می­گیرد. بازاریابی p4 سنتی متداول بازاریابی خارجی نامیده می­شود. یک ایده اساسی این بود که ابزارها یا فعالیت­های بازاریابی خارجی می­توانست به عنوان ابزارهایی در بازاریابی داخلی و همچنین اینکه کارمندان واقعاً مفهوم مشتری داخلی را در همه زمان­ها بشناسند و مورد استفاده قرار دهند. فعالیت­های اصلی بازاریابی داخلی شامل اطلاعات داخلی، آموزش پرسنل، ایجاد روح مشارکت و انگیزش می­باشد. این موضوع بدین مفهوم است که در برگیرنده عوامل اداره اشخاص بازاریابی داخلی بعنوان یک بخش مهم در مدیریت منابع انسانی مشاهده می­گردد

 

4 اهداف تحقیق

هدف اصلی:

آن­ها.

 1-5 سوالات تحقیق

 

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
دانلود متن کامل با فرمت ورد پایان نامه های کارشناسی ارشد خرید و فروش و معاوضه پایان نامه آرشیو پایان نامه مجموعه کامل پایان نامه دسترسی متن کامل پایان نامه های ایران داک (گنج)رشته حسابداری مدیریت دولتی بازرگانی مالی منابع انسانی زنجیره تامین حقوق جزا جرم شناسی بین الملل خصوصی عمومی برق قدرت الکترونیک مخابرات کنترل عمران خاک سازه زلزله مکانیک سیالات حرارت کامپیوتر ادبیات تاریخ روانشناسی علوم تربیتی فقه الهیات فلسفه ادیان دانشگاه آزاد صنایع جغرافیا رشته زبان علوم اجتماعی و جامعه شناسی علوم سیاسی فناوری اطلاعات معدن مواد نساجی هنر هوافضا مقاله isi فناوری اطلاعات علوم ارتباطات معماری و شهرسازی برنامه ریزی شهری مدیریت آموزشی شیمی فیزیک ریاضی زیست شناسی کشاورزی تربیت بدنی بازاریابی گرافیک پژوهش هنر تبدیل انرژی مشاوره ساخت و تولید صنایع غذایی رایگان پروژه تحقیق پژوهش مقاله پلیمر سمینار
Designed By Erfan Powered by Bayan