بانک مقالات و پایان نامه ها

نقد و بررسی متون پایان نامه ها به صورت تخصصی

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

دانلود پایان نامه ارشد:سنجش عوامل رضایت¬مندی مشتریان در شعب بانک ملت و نحوه سنجش و اندازه گیری


  عنوان کامل پایان نامه :  بررسی نقش بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری درشعب بانک ملت استان خوزستان قسمتی از متن پایان نامه : اهمیت بازاریابی داخلی در چارچوب بازاریابی رابطه مند [1] در طی دو دهه گذشته شرکت­ها بطور وسیعی اهمیت خدمت­رسانی به مشتریان را درک کرده­اند. چنانچه پیترز و واترمن در بررسی خود … ادامه خواندن دانلود پایان نامه ارشد:سنجش عوامل رضایت¬مندی مشتریان در شعب بانک ملت و نحوه سنجش و اندازه گیری



www.jahandoc.com

رشته مدیریت حسابداری حقوق اقتصاد روانشناسی برق عمران صنایع کامپیوتر مواد شیمی پلیمرو ..


در طی دو دهه گذشته شرکت­ها بطور وسیعی اهمیت خدمت­رسانی به مشتریان را درک کرده­اند. چنانچه پیترز و واترمن در بررسی خود تحت عنوان «در جستجوی کمال»[2] به تلاش­های وسیع شرکت­ها در راستای ارتباط نزدیک­تر به مشتری توجه خاصی نموده اند. بازاریابی با تغییر ارتباطات بین یک سازمان و مشتریان آن مرتبط می­باشد. کیفیت بازاریابی و خدمت رسانی  به مشتری مباحث کلیدی در این بحث هستند. جهت ارتباطات مداوم و مستمر بمنظور دست­یابی به حداکثر    رضایت­مندی مشتری، نیازمند یک الگوی بازاریابی تحت عنوان بازاریابی رابطه مند  (RM)می­باشد که هدف آن تمرکز بر فعالیت­های بازاریابی سنتی و ارتباطات است. ایده اصلی بازاریابی رابطه مند، ایجاد ارتباطات مداوم، با ارزش و در واقع یافتن مشتریان بیشتر می­باشد (کریستوفر و همکاران[3]، 2000، ص 75). بازاریابی رابطه مند (RM) یک مفهوم جدید نیست بلکه بیشتر تمرکز مجدد بر روی بازاریابی سنتی با تأکید فراوان بر ایجاد گرایش مشتری مدارانه است. گرایش مشتری مدارانه می­تواند به عنوان تلاش­های مثبت یک شرکت ارائه دهنده خدمات قلمداد شود که بر روی مشتریان تأثیر  می­گذارد. بازاریابی رابطه مند فرایند روبه رشد شناسایی و ایجاد ارزش­های جدید برای مشتریان به صورت سهیم کردن آنان در مزایای همکاری دائمی و مستمر می­باشد. این موضوع شامل شناخت، تمرکز و مشارکت بین ارائه کنندگان خدمات و مشتریان برای ایجاد ارزش مناسب از طریق سهیم شدن آنان می­باشد (کاردون[4]، 1998، ص 9). بازاریابان دریافته­اند که روش سنتی بازاریابی (مبتنی بر p4 کاتلر) کاملاً متناسب با نیازهای بازار نیست. شرکت­ها ارزش ارتباطات مستمر را در ارتباطات با مشتریان و ارائه­دهندگان خدمت شناخته­اند. کاربرد برنامه­های بازاریابی رابطه مند در بسیاری از موارد هنوز دارای محدودیت­های ناشی از علم و آگاهی است. چندین تعریف از RM وجود دارد و گاهی اوقات ابهاماتی را به همراه خود دارد. اگرچه بیشتر معانی بکاربرده شده بطور کلی دارای خصایص زیر هستند:

RM همه ارتباطات تجاری را که دارای بزرگترین معیار، ارزش و سودآوری بالقوه هستند را هدفمند می­نماید.

RM مستلزم آموزش مداوم و بهبود آن به منظور استواری ارتباطات می­باشد.

توسعه و گسترش اولیه RM از توزیع ساده ارتقاء در یک تلاش برای ایجاد وفاداری استفاده می­نماید. امروزه تأکید بیشتر بر روی اعتمادسازی با ارائه خدمات مناسب­تر بوجود می­آید. اما یک تفاوت مشخص باید بین فردگرایی[5] و مشتری­گرایی[6] بوجودآید. یک دهه پیش بازاریان اعتقاد داشتند که RM، بسادگی می­تواند مشتری پیدا کند، یا اطلاعات ضروری را برای ارائه دهنده فراهم سازد. اگرچه اطلاعات ضروری نه بعنوان یک راه حل کامل بلکه باید به عنوان یک ابزار در RM بکار گرفته شوند. اطلاعات ضروری در مورد بازار گسترده می­بایستی در مورد روش­ها باشد که به افراد کمک نماید تا پیشنهادهای جدیدی ارائه نماید اما مشتری­گراها از این جهت کاملاً متفاوت هستند. مشتری­گراها عملاً درگیر ایجاد و تولید محصولات و خدمات ارائه شده خاصی هستند که بیشتر سود ویژه را نصیب آن­ها نماید. لذا می­بایست به دنبال شناسایی اختلافات بین بازاریابی رابطه مند (RM) و مدیریت رابطه مند مشتری[7](CRM) بود. بازاریابی CRMیک مجموعه جانبی از بازاریابی قبلی است و فقط با مدیریت رابطه مند مشتری مدارانه ارتباط دارد. RM نوع گسترده از بازاریابی است و شامل ارتباطات لازم با مشتریان، ارائه­دهندگان خدمات، و واسطه­ها برای ایجاد تصویر کلی می­باشد. همچنین بازاریابی داخلی که بر ارتباطات تمرکز دارند می­تواند به عنوان زیر مجموعه­ای[8] از بازاریابی رابطه مند مطرح شود. هدف، نسبت دادن تئوری­های بازاریابی داخلی موجود با گسترش یک مدل جدید است که در چارچوب بازاریابی رابطه مند وجود دارد. هرشرکت دارای روابط است. بررسی ما متمرکز است بر 1 Rکه برگرفته از تأثیر متقابل بین مدیران و کارکنان می­باشد. ما این مدل را گسترش داده­ایم تا تعاملات جانبی را در نظر بگیریم. تصور بر این است که ارتباطات مناسب 1 Rجهت استفاده کامل از تمام پتانسیل درون سازمانی مربوط می­شود.

 

4 اهداف تحقیق

هدف اصلی:

آن­ها.

 1-5 سوالات تحقیق

 

پایان نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
دانلود متن کامل با فرمت ورد پایان نامه های کارشناسی ارشد خرید و فروش و معاوضه پایان نامه آرشیو پایان نامه مجموعه کامل پایان نامه دسترسی متن کامل پایان نامه های ایران داک (گنج)رشته حسابداری مدیریت دولتی بازرگانی مالی منابع انسانی زنجیره تامین حقوق جزا جرم شناسی بین الملل خصوصی عمومی برق قدرت الکترونیک مخابرات کنترل عمران خاک سازه زلزله مکانیک سیالات حرارت کامپیوتر ادبیات تاریخ روانشناسی علوم تربیتی فقه الهیات فلسفه ادیان دانشگاه آزاد صنایع جغرافیا رشته زبان علوم اجتماعی و جامعه شناسی علوم سیاسی فناوری اطلاعات معدن مواد نساجی هنر هوافضا مقاله isi فناوری اطلاعات علوم ارتباطات معماری و شهرسازی برنامه ریزی شهری مدیریت آموزشی شیمی فیزیک ریاضی زیست شناسی کشاورزی تربیت بدنی بازاریابی گرافیک پژوهش هنر تبدیل انرژی مشاوره ساخت و تولید صنایع غذایی رایگان پروژه تحقیق پژوهش مقاله پلیمر سمینار
Designed By Erfan Powered by Bayan