بانک مقالات و پایان نامه ها

نقد و بررسی متون پایان نامه ها به صورت تخصصی

بانک مقالات و پایان نامه ها

نقد و بررسی متون پایان نامه ها به صورت تخصصی

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

دانلود متن کامل با فرمت ورد پایان نامه های کارشناسی ارشد خرید و فروش و معاوضه پایان نامه آرشیو پایان نامه مجموعه کامل پایان نامه دسترسی متن کامل پایان نامه های ایران داک (گنج)رشته حسابداری مدیریت دولتی بازرگانی مالی منابع انسانی زنجیره تامین حقوق جزا جرم شناسی بین الملل خصوصی عمومی برق قدرت الکترونیک مخابرات کنترل عمران خاک سازه زلزله مکانیک سیالات حرارت کامپیوتر ادبیات تاریخ روانشناسی علوم تربیتی فقه الهیات فلسفه ادیان دانشگاه آزاد صنایع جغرافیا رشته زبان علوم اجتماعی و جامعه شناسی علوم سیاسی فناوری اطلاعات معدن مواد نساجی هنر هوافضا مقاله isi فناوری اطلاعات علوم ارتباطات معماری و شهرسازی برنامه ریزی شهری مدیریت آموزشی شیمی فیزیک ریاضی زیست شناسی کشاورزی تربیت بدنی بازاریابی گرافیک پژوهش هنر تبدیل انرژی مشاوره ساخت و تولید صنایع غذایی رایگان پروژه تحقیق پژوهش مقاله پلیمر سمینار

بایگانی
آخرین مطالب


  عنوان کامل پایان نامه :  بررسی نقش بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری درشعب بانک ملت استان خوزستان قسمتی از متن پایان نامه : چرخه ها و تأثیر آن بر بازاریابی داخلی و خارجی برای توصیف ارتباط بین بازاریابی داخلی و خارجی به دو نکته باید توجه شود: اول اینکه، بازاریابی داخلی در میان سازمان­ها … ادامه خواندن پایان نامه ارشد مدیریت:عوامل رضایت¬مندی مشتریان در شعب بانک ملت و نحوه سنجش و اندازه گیری



www.jahandoc.com

رشته مدیریت حسابداری حقوق اقتصاد روانشناسی برق عمران صنایع کامپیوتر مواد شیمی پلیمرو ..


اکثر مواقع چنین به نظر می­رسد که محیط­های کاری نامناسب خدماتی بسیار بد ارائه می­دهند، کارکنان با مشتریان همانگونه رفتار می­کنند که مدیران­شان با آن­ها رفتار کرده­اند. شرکت­ها با جابجایی زیاد کارمندان غالباً در آنچه چرخه شکست نامیده می­شود گرفتار می­آیند. اما برخی که امنیت شغلی را عرضه می­کنند اما میدان کمی برای ابتکارات فردی دارند ممکن است از یک چرخه ناخواسته حد وسط، به تساوی، لطمه ببینند (لاولاک و همکاران،1382، ص617).

 

با طرح­ریزی تنگ­نظرانه از مشاغل به منظور انطباق با سطوح پایین مهارت، تأکید بر روی قوانین بجای تأکید بر خدمت و استفاده از فناوری جهت کنترل کیفیت آغاز می­شود. راهبرد این چرخه دستمزد کمتر و آموزش کمتر جهت کارکنان می­باشد که پیامدهای آن عبارتند از حضور کارکنان خسته و کسلی که فاقد توانایی لازم جهت پاسخگویی به مشتریان هستند، نارضایتی و رفتار خدماتی ضعیف که کاهش کیفیت خدمات و افزایش جابجایی کارکنان را در پی خواهد داشت.

با تأکید بر جذب مشتریان جدید شروع می­شود و مشتریان که از عملکرد کارکنان و بی ثباتی مؤسسه که از عوض شدن مکرر کارمندان قابل تشخیص است ناراضی هستند و بدلیل عدم وفاداری کارکنان این مشتریان خود به خود از چرخه خرید خارج می­شوند و شرکت بدلیل حفظ حجم فروش نیازمند جستجوی مداوم برای مشتریان است.

 

4 اهداف تحقیق

هدف اصلی:

 

پایان نامه

  • مدیر سایت پایان نامه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی