بانک مقالات و پایان نامه ها

نقد و بررسی متون پایان نامه ها به صورت تخصصی

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

دانلود پایان نامه مدیریت:ارائه عوامل رضایت¬مندی مشتریان در شعب بانک ملت و نحوه سنجش و اندازه گیری


  عنوان کامل پایان نامه :  بررسی نقش بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری درشعب بانک ملت استان خوزستان قسمتی از متن پایان نامه : چرخه حد وسط: چرخه استخدامی معیوب دیگر، چرخه حد وسط است که در بیشتر سازمان­های دیوان­سالاری یافت می­شود. در سازمان­های دیوان­سالاری انگیزه برای بهبود عملکرد وجود دارد و وممکن است ترس … ادامه خواندن دانلود پایان نامه مدیریت:ارائه عوامل رضایت¬مندی مشتریان در شعب بانک ملت و نحوه سنجش و اندازه گیری



www.jahandoc.com

رشته مدیریت حسابداری حقوق اقتصاد روانشناسی برق عمران صنایع کامپیوتر مواد شیمی پلیمرو ..


در این محیط­ها، اغلب کارمندان انتظار دارند تمام زندگی کاری خود را در همین سازمان سپری نمایند. مسئولیت­های شغلی کوته­بینانه و غیر خلاقانه تعریف شده­اند. افزایش حقوق و ترفیعات بر مبنای طول عمر با عملکرد موفقیت آمیز در شغل، به جای آنکه از طریق بهره­وری بالا و خدمت چشمگیر به مشتریان سنجیده شود از طریق فقدان اشتباهات سنجیده می­شود. آموزش صرفاً برای فراگیری قوانین و جنبه­های فنی شغل تأکید دارد نه بر بهبود تأثیرات متقابل با مشتریان و همکاران.

 

 

مشتریان دائمی تداوم در روابط خدماتی ناشی از عدم جابجایی کارمندان را درک می­کنند و احتمال وفادار باقی ماندن را خواهد داشت، حاشیه سود نیز به افزایش روی خواهد آورد و سازمان می­تواند به منظور استحکام بخشیدن بر وفاداری از طریق راهبرد حفظ مشتریان موجود تأکید نماید.

 

2-2-2 مشتریان داخلی (کارکنان)

رضایتمندی و ارزیابی مثبت مشتریان در مورد خدماتی که به آن­ها ارائه می­شود به طور جدی و اساسی از کارکنان نشأت گرفته می­شود، بنابراین کارمندانی که در برخورد مستقیم با مشتریان هستند در ارائه خدمت به مشتریان باید افراد انتقادپذیری باشند. پس یک شرکت بهتر است به کارکنان خود نه تنها بعنوان ارزشمندترین دارایی نگاه کند بلکه آن­ها را باید به عنوان مشتریان داخلی خود به شمار آورد. این بدین مفهوم است که تجربه بازاریابی و استراتژی ترفیع[1] را در جهت خدمت به مشتریان خارجی به کار ببرند و کارمندان مشتری محوری[2] را باید سرلوحه کارخود قرار دهند. بنابراین شرکت مزیت متفاوتی به لحاظ مشتری­مداری در محیط بازاریابی رقابتی برای خود بوجود خواهد آورد. تفاوت اصلی در بازاریابی مشتریان داخلی در این است که مشتریان شما در این نوع بازار کارکنان و همکاران داخل سازمان می­باشند.

تاکتیک می­تواند شامل آمیخته بازاریابی داخلی که شامل کارکنان رده نخست، ارائه مطلب، استفاده از ویدئو و ملاقات­های افراد با مدیران و خبرنگاران باشد.

 

4 اهداف تحقیق

هدف اصلی:

آن­ها.

 1-5 سوالات تحقیق

 

پایان نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
دانلود متن کامل با فرمت ورد پایان نامه های کارشناسی ارشد خرید و فروش و معاوضه پایان نامه آرشیو پایان نامه مجموعه کامل پایان نامه دسترسی متن کامل پایان نامه های ایران داک (گنج)رشته حسابداری مدیریت دولتی بازرگانی مالی منابع انسانی زنجیره تامین حقوق جزا جرم شناسی بین الملل خصوصی عمومی برق قدرت الکترونیک مخابرات کنترل عمران خاک سازه زلزله مکانیک سیالات حرارت کامپیوتر ادبیات تاریخ روانشناسی علوم تربیتی فقه الهیات فلسفه ادیان دانشگاه آزاد صنایع جغرافیا رشته زبان علوم اجتماعی و جامعه شناسی علوم سیاسی فناوری اطلاعات معدن مواد نساجی هنر هوافضا مقاله isi فناوری اطلاعات علوم ارتباطات معماری و شهرسازی برنامه ریزی شهری مدیریت آموزشی شیمی فیزیک ریاضی زیست شناسی کشاورزی تربیت بدنی بازاریابی گرافیک پژوهش هنر تبدیل انرژی مشاوره ساخت و تولید صنایع غذایی رایگان پروژه تحقیق پژوهش مقاله پلیمر سمینار
Designed By Erfan Powered by Bayan