بانک مقالات و پایان نامه ها

نقد و بررسی متون پایان نامه ها به صورت تخصصی

بانک مقالات و پایان نامه ها

نقد و بررسی متون پایان نامه ها به صورت تخصصی

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

دانلود متن کامل با فرمت ورد پایان نامه های کارشناسی ارشد خرید و فروش و معاوضه پایان نامه آرشیو پایان نامه مجموعه کامل پایان نامه دسترسی متن کامل پایان نامه های ایران داک (گنج)رشته حسابداری مدیریت دولتی بازرگانی مالی منابع انسانی زنجیره تامین حقوق جزا جرم شناسی بین الملل خصوصی عمومی برق قدرت الکترونیک مخابرات کنترل عمران خاک سازه زلزله مکانیک سیالات حرارت کامپیوتر ادبیات تاریخ روانشناسی علوم تربیتی فقه الهیات فلسفه ادیان دانشگاه آزاد صنایع جغرافیا رشته زبان علوم اجتماعی و جامعه شناسی علوم سیاسی فناوری اطلاعات معدن مواد نساجی هنر هوافضا مقاله isi فناوری اطلاعات علوم ارتباطات معماری و شهرسازی برنامه ریزی شهری مدیریت آموزشی شیمی فیزیک ریاضی زیست شناسی کشاورزی تربیت بدنی بازاریابی گرافیک پژوهش هنر تبدیل انرژی مشاوره ساخت و تولید صنایع غذایی رایگان پروژه تحقیق پژوهش مقاله پلیمر سمینار

بایگانی
آخرین مطالب


  عنوان کامل پایان نامه :  بررسی نقش بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری درشعب بانک ملت استان خوزستان قسمتی از متن پایان نامه : 1 مشخصات بارز خدمات در بخش خدمات می­توان بین داده ها و منابع تمایز و تفاوت قایل شد. برای بخش خدمات، داده ها خود مشتریان می­باشند و منابع همان کالاهای تسهیل­کننده، … ادامه خواندن رابطه میان بازاریابی داخلی و رضایت¬مندی مشتریان شعب بانک ملت استان-دانلود پایان نامه ارشد




www.jahandoc.com

رشته مدیریت حسابداری حقوق اقتصاد روانشناسی برق عمران صنایع کامپیوتر مواد شیمی پلیمرو ..


مشارکت مشتری در فرایند خدمات: برای یک مشتری، خدمات تجربه­ای است که در محیط خدمات روی می­دهد و اگر این تسهیلات طبق نظر مشتری طراحی شود کیفیت خدمات ارتقاء خواهد یافت توجه به دکوراسیون داخلی، مبلمان، طرح و نحوه استقرار اسباب، سر و صدا و حتی رنگ به درک بهتر مشتری از خدمات کمک می­کند. نکته قابل تامل در ارائه و عرضه خدمات درک این نکته است که مشتری می­تواند نقشی فعال در فرایند خدمات ایفا نماید. اما خارج کردن مشتری از فرایند خدمات در حال رایج شدن است.

علاوه برمشخصات ذکر شده لاولاک و لارن رایت ویژگی­های دیگری هم به آن اضافه کرده­اند که می­توان به مشتریان مالکیت خدمات را به دست نمی­آورند، فرآورده­های خدماتی به عنوان عملکردهای نامحسوس، مشارکت بیشتر مشتری در فرایند تولید، اشخاص به عنوان بخشی از تولید، تغییرپذیری بیشتر در داده ها و ستاده­های عملیاتی، دشوار بودن ارزشیابی خدمات برای مشتریان، غیرقابل ذخیره بودن خدمات، اهمیت بیشتر زمان و ‌کانال­های توزیع متفاوت اشاره نمود. آمیخته بازاریابی خدمات از نظر بومزو بیتنر عبارتند از: مردم، مستندات فیزیکی و فرایند ارائه خدمات. در بخش خدمات، آموزش و ایجاد انگیزش در کارکنان، سطح رضایتمندی مشتری را به شدت متحول می­سازد. شرکت­ها از طریق مستندات فیزیکی می­کوشند تا کیفیت خدمات خود را در معرض نمایش بگذارند بدین ترتیب یک هتل برای خود ظاهری آراسته درست می­کند و سعی می­نماید نحوه رفتار و برخورد کارکنان به گونه­ای باشد که قصد خدمتگذار بودن هتل برای مشتریان را نشان دهد. لاولاک و لارن رایت آمیخته بازاریابی خدمات را به شرح ذیل ارائه نموده اند که به هشت p مدیریت منسجم خدمات مشهور گشته است که عبارتند از: قیمت و سایر هزینه­های خدمات، مکان و زمان، تبلیغات پیشبردی و آموزش، بهره­وری و کیفیت، فرایند عناصر محصول اشخاص و شواهدفیزیکی. نکته قابل توجه درباره این عناصر این است که نباید آن­ها را منفک از هم دید بلکه عناصر فوق در ارتباط با همدیگر هستند و از همدیگر تأثیر می­پذیرند به عبارت دیگر در هر برنامه بازاریابی این هشت عنصر را باید همزمان مورد توجه قرار داد به گونه­ای که باعث هم­افزایی در برنامه بازاریابی تدوین شده، گردد.

 

مواجهه خدماتی تعاملی سه طرفه، که در آن مشتری و کارکنان تماس با مشتری هر دو بر فرایند خدمات در محیطی که توسط سازمان خدماتی تهیه می­شود اعمال کنترل می­نمایند. مواجهه خدماتی به عنوان مثلثی در نظر گرفته می­شود که از تعامل منافع مشتریان، سازمان خدماتی و کارکنان که مستقیماً با مشتری در تماس هستند تشکیل می­شود. این تعامل که مصرف کیفیت خدمات در ذهن مشتری می­باشد ریچارد نورمان آن را لحظه حقیقت نامیده است این برخورد کوتاه اغلب لحظه­ای است که طی آن مشتری به قضاوت و ارزیابی خدمات می­پردازد. هر لحظه حقیقت شامل تعاملی بین مشتری و عرضه کننده خدمات است. در حالت ایده­ال سه گروه سازمان خدماتی مشتری و کارکنان تماس با مشتری وقتی با یکدیگر همکاری دارند چیزی بیشتری نصیبشان می­شود اما اگر یک گروه به تنهایی بر روی مواجهه خدماتی تسلط یابد آنگاه لحظه حقیقت بی فایده خواهد بود. در تمام مراحل ارتباط بین شرکت و مشتری باید، به استانداردهای بالای خدمات توجه کافی مبذول شود. لذا شرکتی که می­خواهد استانداردهای بالای خدمات برای خود طراحی نماید می­بایست ابتدای به ساکن نیازهای مشتریان را بشناسد، بر این اساس می­توان مواجهات بین مشتری و شرکت را به سه دسته تقسیم کرد.

 

4 اهداف تحقیق

هدف اصلی:

 

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه


  • مدیر سایت پایان نامه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی