بانک مقالات و پایان نامه ها

نقد و بررسی متون پایان نامه ها به صورت تخصصی

بانک مقالات و پایان نامه ها

نقد و بررسی متون پایان نامه ها به صورت تخصصی

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

دانلود متن کامل با فرمت ورد پایان نامه های کارشناسی ارشد خرید و فروش و معاوضه پایان نامه آرشیو پایان نامه مجموعه کامل پایان نامه دسترسی متن کامل پایان نامه های ایران داک (گنج)رشته حسابداری مدیریت دولتی بازرگانی مالی منابع انسانی زنجیره تامین حقوق جزا جرم شناسی بین الملل خصوصی عمومی برق قدرت الکترونیک مخابرات کنترل عمران خاک سازه زلزله مکانیک سیالات حرارت کامپیوتر ادبیات تاریخ روانشناسی علوم تربیتی فقه الهیات فلسفه ادیان دانشگاه آزاد صنایع جغرافیا رشته زبان علوم اجتماعی و جامعه شناسی علوم سیاسی فناوری اطلاعات معدن مواد نساجی هنر هوافضا مقاله isi فناوری اطلاعات علوم ارتباطات معماری و شهرسازی برنامه ریزی شهری مدیریت آموزشی شیمی فیزیک ریاضی زیست شناسی کشاورزی تربیت بدنی بازاریابی گرافیک پژوهش هنر تبدیل انرژی مشاوره ساخت و تولید صنایع غذایی رایگان پروژه تحقیق پژوهش مقاله پلیمر سمینار

بایگانی
آخرین مطالب


  عنوان کامل پایان نامه :  بررسی نقش بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری درشعب بانک ملت استان خوزستان قسمتی از متن پایان نامه : مدل مفهومی کیفیت خدمت بررسی ادبیات کیفیت خدمات بطور مشخص دو نگرش را نسبت به آن نشان می­دهد. دیدگاه اول براساس نظر (گرنروز[1]، 1984، ص36 -44) می­باشد که یک دیدگاه دو … ادامه خواندن بررسی رابطه میان بازاریابی داخلی و رضایت¬مندی مشتریان شعب بانک ملت خوزستان-پایان نامه ارشد مدیریت



www.jahandoc.com

رشته مدیریت حسابداری حقوق اقتصاد روانشناسی برق عمران صنایع کامپیوتر مواد شیمی پلیمرو ..


در مطالعات بعدی پاراسورامان این 10 بعد را با هم تلفیق و به 5 بعد تبدیل نمود. در این مطالعه انتظارات مشتری از یک سازمان در ارتباط با مولفه­های زیر مورد بررسی قرار می­گیرد.

ملموسات: امکانات فیزیکی و تجهیزات و ظاهر کارکنان

اطمینان: دانش و نزاکت کارکنان و توانایی آن­ها در ایجاد اعتماد واطمینان

برخی از محققان همچون اسکات در سال 2003 و همچنین برخی از صاحب­نظران مثل سورشکاندر، راچندران و کاملانیان درسال 2001 معتقد بودند که فن کیفیت خدمات مقدماتی، ایراداتی دارد که مهمترین این ایرادات، مربوط به این موضوع است که پنج بعد موجود در فن کیفیت خدمات مقدماتی، تمامی موارد مورد نیاز جهت دستیابی به کیفیت را شامل نمی­شود. بنابراین آن­ها با ایجاد تغییراتی در ابعاد ذکر شده در فن کیفیت خدمات مقدماتی، یک زمینه جدید به نام فن کیفیت خدمات تجدید نظر شده را فراهم کردند. البته آنان در این کار، فوق­العاده متاثر از فن کیفیت خدمات ابتدایی بوده­اند. در این فن، همانند فن پیشین، پنج بعد اساسی مدنظر قرار می گیرد، اما این پنج بعد تا حدودی متفاوت از پنج بعد مذکور در فن کیفیت خدمات مقدماتی است. ابعاد جدیدی که به این بعد اضافه گردیده شامل موارد زیر می­باشد.

 

  1. بعد مسئولیت اجتماعی: این بعد، به موارد اخلاقی و مسئولیت سازمان در قبال دیگران باز میگردد.

 

این بعد، اثر خوبی برذهنیت مشتریان می­گذارد. بندهای این بعد شامل موارد زیر است:

 

4 اهداف تحقیق

هدف اصلی:

اهداف ویژه:

 1-5 سوالات تحقیق

 

پایان نامه

  • مدیر سایت پایان نامه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی