بانک مقالات و پایان نامه ها

نقد و بررسی متون پایان نامه ها به صورت تخصصی

بانک مقالات و پایان نامه ها

نقد و بررسی متون پایان نامه ها به صورت تخصصی

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

دانلود متن کامل با فرمت ورد پایان نامه های کارشناسی ارشد خرید و فروش و معاوضه پایان نامه آرشیو پایان نامه مجموعه کامل پایان نامه دسترسی متن کامل پایان نامه های ایران داک (گنج)رشته حسابداری مدیریت دولتی بازرگانی مالی منابع انسانی زنجیره تامین حقوق جزا جرم شناسی بین الملل خصوصی عمومی برق قدرت الکترونیک مخابرات کنترل عمران خاک سازه زلزله مکانیک سیالات حرارت کامپیوتر ادبیات تاریخ روانشناسی علوم تربیتی فقه الهیات فلسفه ادیان دانشگاه آزاد صنایع جغرافیا رشته زبان علوم اجتماعی و جامعه شناسی علوم سیاسی فناوری اطلاعات معدن مواد نساجی هنر هوافضا مقاله isi فناوری اطلاعات علوم ارتباطات معماری و شهرسازی برنامه ریزی شهری مدیریت آموزشی شیمی فیزیک ریاضی زیست شناسی کشاورزی تربیت بدنی بازاریابی گرافیک پژوهش هنر تبدیل انرژی مشاوره ساخت و تولید صنایع غذایی رایگان پروژه تحقیق پژوهش مقاله پلیمر سمینار

بایگانی
آخرین مطالب

دانلود پایان نامه بررسی رابطه میان بازاریابی داخلی و رضایت¬مندی مشتریان شعب


  عنوان کامل پایان نامه :  بررسی نقش بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری درشعب بانک ملت استان خوزستان قسمتی از متن پایان نامه : خط مشی خدمت برمبنای علاقه مندی :[1] در این حالت هنگام تدوین خط مشی­ها و رویه­ها، رضایت مشتریان و رفتارهایی که توجه بر مشتریان سازمان را مورد تأکید قرار می­دهد، هدف … ادامه خواندن دانلود پایان نامه بررسی رابطه میان بازاریابی داخلی و رضایت¬مندی مشتریان شعب



www.jahandoc.com

رشته مدیریت حسابداری حقوق اقتصاد روانشناسی برق عمران صنایع کامپیوتر مواد شیمی پلیمرو ..


 

 

به خوبی ثابت شده است که درک مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده بشدت تحت تأثیر عملکرد کارکنان در تماس با مشتری است (واسمر و برانر[3]،1991، ص 35- 46). این وابستگی موفقیت بازاریابی خارجی به کارکنان درتماس با مشتری به وسیله ساسر و آربیت (1976) تأیید شده بود. که بیان نمودند کارکنان خدماتی در تارک تصویر عمومی شرکت هستند، بنابراین کارکنان با انگیزه و شایسته در کیفیت خدمات شرکت بسیار موثر هستند. ساسر و آربیت ادعا می­کنند که حیاتی­ترین منابع مولد، نیروی کار است و پیشنهاد می­کنند که مدیران خدماتی به انگیزش و رضایت کارکنان خط مقدم خود در طراحی مشاغل آن­ها بعنوان محصولات اصلی و کارکنان بعنوان مشتریان داخلی توجه و تمرکز نمایند. بری فراتر رفت و بحث می­کند که نیازهای مشتریان خارجی بایستی بعد از رفع نیازهای کارکنان به عنوان مشتریان داخلی مطرح گردد و رضایت مشتریان خارجی بعد از تأمین رضایت کارکنان می­باشد (بری[4]، 1981، ص 33- 40). در موسسات مالی، کارکنان نقش­های گوناگونی دارند و هر یک از آن­ها به واسطه نقشی که در موسسه دارند تأثیر به سزایی بر رابطه مشتری و موسسه مالی دارند .میزان تأثیر کارکنان بر رابطه مشتری با شرکت به دو عامل اساسی بستگی دارد:

میزان رویارویی و تماس مستقیم کارمندان با مشتری

معمولاً تحویلداران، کارکنان واحد ارایه خدمات به مشتری و کارکنان فروش حضوری به طور مکرر با مشتریان در تماسند که این وظیفه در سیستم خدماتی بیشتر از جانب تحویلداران می­باشد و در همان حال نیز در فعالیت­های بازاریابی و اجرای استراتژی­های بازاریابی درگیر هستند. از دیدگاه مشتری، کارکنان مسئوول خدمات ارایه شده هستند. آموزش صحیح که در توسعه روابط با مشتریان از جایگاه مهمی برخوردار است کارکنان را قادر می­سازد تا با مشتریان ارتباط مؤثری برقرار کنند و به نیازهای آن­ها پاسخ دهند و به مهارت­ها و دانش مورد نیاز جهت پاسخگویی مناسب به انتظارات مشتریان مجهز شوند. گروهی از کارکنان هستند که به طور مستمر با مشتریان در تماسند در حالی که مستقیماً در اجرای فعالیت­های بازاریابی مشارکت ندارند، این گروه نقش مؤثری در تماس با مشتریان دارند. به آن­ها باید آموزش داد تا با مشتریان صمیمانه و با ادب رفتار کنند و نسبت به نیازهای آن­ها بی­تفاوت نباشند. گروهی دیگر از کارکنان در فعالیت­های بازاریابی مشغولند اما با مشتریان در تماس مستقیم نیستند. این افراد با توجه به میزانی که واحد یا نقش­هایشان به نوعی با مشتری سروکار دارد، می­توانند در بهبود روابط با مشتریان مؤثر واقع شوند (بنیت[5] ،2002 ص 200 -211).

 

4 اهداف تحقیق

آن­ها.

 1-5 سوالات تحقیق

 

پایان نامه

  • مدیر سایت پایان نامه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی