بانک مقالات و پایان نامه ها

نقد و بررسی متون پایان نامه ها به صورت تخصصی

بانک مقالات و پایان نامه ها

نقد و بررسی متون پایان نامه ها به صورت تخصصی

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

دانلود متن کامل با فرمت ورد پایان نامه های کارشناسی ارشد خرید و فروش و معاوضه پایان نامه آرشیو پایان نامه مجموعه کامل پایان نامه دسترسی متن کامل پایان نامه های ایران داک (گنج)رشته حسابداری مدیریت دولتی بازرگانی مالی منابع انسانی زنجیره تامین حقوق جزا جرم شناسی بین الملل خصوصی عمومی برق قدرت الکترونیک مخابرات کنترل عمران خاک سازه زلزله مکانیک سیالات حرارت کامپیوتر ادبیات تاریخ روانشناسی علوم تربیتی فقه الهیات فلسفه ادیان دانشگاه آزاد صنایع جغرافیا رشته زبان علوم اجتماعی و جامعه شناسی علوم سیاسی فناوری اطلاعات معدن مواد نساجی هنر هوافضا مقاله isi فناوری اطلاعات علوم ارتباطات معماری و شهرسازی برنامه ریزی شهری مدیریت آموزشی شیمی فیزیک ریاضی زیست شناسی کشاورزی تربیت بدنی بازاریابی گرافیک پژوهش هنر تبدیل انرژی مشاوره ساخت و تولید صنایع غذایی رایگان پروژه تحقیق پژوهش مقاله پلیمر سمینار

بایگانی
آخرین مطالب

پایان نامه مدیریت:سنجش رابطه میان بازاریابی داخلی و رضایت¬مندی مشتریان


  عنوان کامل پایان نامه :  بررسی نقش بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری درشعب بانک ملت استان خوزستان قسمتی از متن پایان نامه : مقدمه روش تحقیق، هدایت‌گر جست‌وجوهای علمی در جهت دستیابی به حقیقت می­باشد. دستیابی به هدف­های علم یا شناخت علمی تنها از طریق روش­شناسی درست میسر است. به عبارت دیگر، تحقیق از … ادامه خواندن پایان نامه مدیریت:سنجش رابطه میان بازاریابی داخلی و رضایت¬مندی مشتریان



www.jahandoc.com

رشته مدیریت حسابداری حقوق اقتصاد روانشناسی برق عمران صنایع کامپیوتر مواد شیمی پلیمرو ..


مقدمه

هدف­های علم یا شناخت علمی تنها از طریق روش­شناسی درست میسر است. به عبارت دیگر، تحقیق از حیث روش است که اعتبار می­یابد نه موضوع تحقیق. روش­های تحقیق بر حسب اهداف هر تحقیق و همچنین نحوه­ گردآوری داده ها به شکل­های مختلفی دسته­بندی می­شوند. هر کدام از این دسته­ها در برگیرنده­ روش­های مختلفی هستند که کاربردها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. پژوهش‌گر باید توجه داشته باشد که اعتبار دستاوردهای تحقیق به شدت تحت تاثیر اعتبار روشی است که برای تحقیق خود برگزیده است (خاکی، 1378، ص 155). دستیابی به اهداف تحقیق نیز زمانی امکان­پذیر است که جست‌وجو برای شناخت با روش­شناسی صحیح صورت پذیرد (کیوی و همکاران، 1381، ص30). در انجام هر پژوهش به منظور کسب شناخت، ابتدا باید مجموعه­ای از فرضیه­ها یا گزاره­ها را تدوین و سپس آن‌ها را مورد آزمون قرار داد یا پاسخ آن‌ها را فراهم آورد. این امر فرایند تحقیق را هدایت کرده و پژوهش‌گر را در به­دست آوردن شناخت یاری می­دهد. بر این اساس، روش تحقیق وسیله یا طریقه‌ی تعیین این امر است که چگونه یک گزاره­ تحقیق مورد تایید یا رد قرار می­گیرد. پاسخ به این پرسش که “چگونه داده ها گردآوری و تفسیر می­شوند به گونه­ای که ابهام حاصل از آنها به حداقل کاهش یابد؟”  را با توجه به قواعد روش­شناسی تحقیق باید جست‌وجو کرد (بازرگان و همکاران، 1388، ص27). ویژگی­های آن، معرفی ابزار و روش گردآوری داده ها، جمعیت آماری، شیوه نمونه­گیری و تعیین حجم نمونه، تعیین روایی و پایایی ابزار اندازه­گیری و نحوه پردازش اطلاعات پرداخته می‌شود.

 

3-2 اهداف پژوهش

پژوهش می­تواند سه هدف متفاوت را دنبال نماید. گاهی هدف تحقیق، حل یک مشکل متداول و معمول در محیط کار است، گاهی، افزودن به مجموعه­­ کلی دانش در حوزه­ای خاص است و گاهی اوقات هدف آن بررسی اثرات پیشنهادی تحقیقات کاربردی است. زمانی­که پژوهش برای افزایش دانش و درک ما از مشکلات خاصی که عموماً در محیط­های سازمانی اتفاق می­افتد و یا چگونگی حل آن­ها انجام می­شود، پژوهش بنیادی یا پایه­ای[1] نامیده می­شود. همچنین این­گونه تحقیقات را پژوهش محض[2] نیز می­نامند.
یافته های حاصل از این نوع پژوهش در ایجاد دانش در حوزه­های مختلف مدیریت کمک می­کنند. همچنین وقتی تحقیقی برای بررسی ارزیابی اثرات توصیه­های تحقیقات کاربردی انجام می­شود، آن ­را پژوهش ارزیابی می­نامند (دانایی­فرد و همکاران، 1383، ص 27). اما وقتی پژوهش به قصد کاربرد نتایج یافته هایش برای حل مشکلات خاص متداول درون سازمان انجام می­شود، چنین تحقیقی پژوهشی کاربردی

 

4 اهداف تحقیق

هدف اصلی:

اهداف ویژه:

آن­ها.

 1-5 سوالات تحقیق

 

پایان نامه

  • مدیر سایت پایان نامه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی