بانک مقالات و پایان نامه ها

نقد و بررسی متون پایان نامه ها به صورت تخصصی

بانک مقالات و پایان نامه ها

نقد و بررسی متون پایان نامه ها به صورت تخصصی

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

دانلود متن کامل با فرمت ورد پایان نامه های کارشناسی ارشد خرید و فروش و معاوضه پایان نامه آرشیو پایان نامه مجموعه کامل پایان نامه دسترسی متن کامل پایان نامه های ایران داک (گنج)رشته حسابداری مدیریت دولتی بازرگانی مالی منابع انسانی زنجیره تامین حقوق جزا جرم شناسی بین الملل خصوصی عمومی برق قدرت الکترونیک مخابرات کنترل عمران خاک سازه زلزله مکانیک سیالات حرارت کامپیوتر ادبیات تاریخ روانشناسی علوم تربیتی فقه الهیات فلسفه ادیان دانشگاه آزاد صنایع جغرافیا رشته زبان علوم اجتماعی و جامعه شناسی علوم سیاسی فناوری اطلاعات معدن مواد نساجی هنر هوافضا مقاله isi فناوری اطلاعات علوم ارتباطات معماری و شهرسازی برنامه ریزی شهری مدیریت آموزشی شیمی فیزیک ریاضی زیست شناسی کشاورزی تربیت بدنی بازاریابی گرافیک پژوهش هنر تبدیل انرژی مشاوره ساخت و تولید صنایع غذایی رایگان پروژه تحقیق پژوهش مقاله پلیمر سمینار

بایگانی
آخرین مطالب

 تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات واحدهای سازمانی با توجه به نقش میانجی تسهیم دانش( موردمطالعه بانکهای دولتی

قسمتی از متن پایان نامه :

  • فرضیات تحقیق:

۱-۶-۱ فرضیه اصلی تحقیق:

بین رفتار شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات واحدهای سازمانی از طریق تسهیم دانش تاثیر معناداری وجود دارد.

۱-۶-۲ فرضیات فرعی تحقیق:

  • بین رفتار شهروند سازمانی مبتنی بربعد نزاکت و کیفیت خدمات واحدهای سازمانی تاثیر معناداری وجود دارد.
  • بین رفتار شهروند سازمانی مبتنی بر بعدنوع دوستی و کیفیت خدمات واحدهای سازمانی تاثیر معناداری وجود دارد.
  • بین رفتار شهروند سازمانی مبتنی بر بعد جوانمردی و کیفیت خدمات واحدهای سازمانی تاثیر معناداری وجود دارد.
  • بین رفتار شهروند سازمانی مبتنی بر بعدوظیفه‌شناسی و کیفیت خدمات واحدهای سازمانی تاثیر معناداری وجود دارد.
  • بین رفتار شهروند سازمانی مبتنی بر بعد آداب اجتماعی و کیفیت خدمات واحدهای سازمانی تاثیر معناداری وجود دارد.
  • تسهیم دانش،تاثیر بین عوامل پنج گانه رفتارشهروند سازمانی بر کیفیت خدمات واحدهای سازمانی میانجی گری میکند.

 

۱قلمرو تحقیق:

۱-۷-۱ قلمرو موضوعی تحقیق:

این پژوهش در حوزه بازاریابی و رفتار سازمانی تحت عنوان ((رابطه رفتار شهروند سازمانی بر کیفیت خدمات واحدهای سازمانی با نقش میانجی تسهیم دانش بانک‌های دولتی محلات)) انجام گرفته است.

۱-۷-۲ قلمرو مکانی تحقیق:

تحقیق حاضر در بانک‌های دولتی محلات انجام گرفته است.

۱-۷-۳ قلمرو زمانی تحقیق:

این تحقیق از تیر ماه ۱۳۹۳ تا آذر ۱۳۹۳ ادامه داشته است.

۱-۸- تعاریف متغیر

تسهیم دانش: تسهیم دانش انتشار داوطلبانه مهارت‌ها و تجربیات اکتسابی به سایر افراد است (لا و وان گاری ۲۰۰۸).

رفتار شهروندی سازمانی: (هدسون ۲۰۰۲) اورگان معتقد است که رفتار شهروندی سازمانی، رفتاری فردی و داوطلبانه است که مستقیما به وسیله‌ی سیستم‌های رسمی پاداش در سازمان طراحی نشده است، اما با این وجود باعث ارتقای اثربخشی و کارایی عملکرد سازمان می‌شد.

کیفیت خدمات سازمانی: کیفیت خدمات اغلب به عنوان مقایسه انتظارات خدمات با برداشت عملکرد واقعی مفهوم­سازی شده است(زیتمال و بیتنر، ۲۰۰۳).

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

.تعیین تاثیر  رفتار شهروندی سازمانی مبتنی بر بعد نزاکت بر کیفیت خدمات  واحدهای سازمانی

۲٫تعیین تاثیر  رفتار شهروند سازمانی مبتنی بر بعدنوع دوستی بر کیفیت خدمات واحدهای سازمانی

۳٫تعیین تاثیر  رفتار شهروند سازمانی مبتنی بر بعد جوانمردی بر کیفیت خدمات واحدهای سازمانی

۴٫تعیین تاثیر  رفتار شهروند سازمانی مبتنی بر بعدوظیفه‌شناسی بر  کیفیت خدمات واحدهای سازمانی

۵٫تعیین تاثیر  رفتار شهروند سازمانی مبتنی بر بعد آداب اجتماعی بر کیفیت خدمات واحدهای سازمانی

۶٫تعیین میزان میانجی گری تسهیم دانش در خصوص تاثیر  عوامل پنج گانه رفتارشهروند سازمانی بر کیفیت خدمات واحدهای سازمانی

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات واحدهای سازمانی با توجه به نقش میانجی تسهیم دانش( موردمطالعه بانکهای دولتی  با فرمت ورد

  • مدیر سایت پایان نامه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی